Zmień marzenie w rzeczywistość.

0 Comments



''Spełniaj swoje marzenia!'' Słyszymy to tak często.. Co roku ktoś składa nam życzenia  urodzinowe mówiąc to standardowe życzenie. Czy w ciągu tego roku spełniłeś swoje marzenie? Czy chociaż próbowałeś? Czy w ogóle o tym myślałeś? Większość ludzi chce by jego marzenia się spełniły, ale nie robi nic by je realizować. Bo nie ma okazji, nie ma czasu, to jest niemożliwe, jestem na to za stary, nie stać mnie, nie chce zaczynać sam, powodów jest wiele. Ale dlaczego jest więcej powodów by zrezygnować z tego czego się pragnie, niż żeby to realizować? Dlaczego tak szybko się poddajemy? Widocznie nie zależy nam na tym tak bardzo. Jeśli chcesz osiągnąć cel, najpierw musisz go wyznaczyć. Musisz się nastawić na to, że osiągniesz go sam. To twoje marzenie, nie innych. Ty chcesz je spełnić nie inni. 
I najważniejsze, nie możesz się poddać. To nic, że to wymaga czasu, czas i tak upłynie.
Nie bój się spełniać swoich pragnień!




''Gdy byłem na studiach, byli tam ludzie o wiele inteligentniejsi ode mnie. Mieli średnie 5.0 , 4.0. Uczestniczyli w Ivy League, przyszli do Oakwood z najlepszych szkół średnich, ale większość z nich nie robi teraz tego co ja. Dlaczego? Bo rzecz nie tkwi w tym skąd pochodzisz, chodzi o serce. W pewnym momencie, znajdujesz się w miejscu, gdzie inteligencja to za mało. Musisz mieć serce. Dlatego właśnie budzę się codziennie o 2.00, o 2.30! Bo liczy na mnie moja matka, liczy na mnie moja siostra, mój syn i moja córka na mnie liczą! Mam w okół siebie świat, który codziennie się budzi i patrzy na mnie! Nie bądź tym, który rezygnuje już w szkole średniej. Nie bądź tym, który się poddaje, tym który śpi na ulicy. Przestań się błąkać po mieście bez celu, jakbyś go nie miał, zdobądź wykształcenie, o które się starasz. Przestań obawiać się napisania testu, nie bój się iść na studia, tylko dlatego, że twoja mamusia i tatuś nie poszli. ''Nie radze sobie z matematyką..'' Masz rację! Bo nigdy się jej naprawdę nie uczyłeś! ''Jestem słaby w pisaniu..'' Bo nigdy wcześniej nie pisałeś! Nie możesz zdać egzaminu pisemnego? Dostajesz korepetytora za korepetytorem, materiał za materiałem. Problem w tym, że nigdy wcześniej nie czułeś bólu! Jesteś słaby! To pokolenie ludzi słabych. Rezygnujecie dosłownie ze wszystkiego. Musisz dać z siebie wszystko co tylko możesz. Koniec z telewizją, koniec z imprezami, koniec z graniem. Jeśli masz średnią 4.0 to rzeczą, którą powinieneś się zająć jest nauka. I gdy dobrniesz do punktu, w którym naprawdę pragniesz sukcesu, tak jak pragniesz oddychać, wtedy właśnie zaczniesz zwyciężać. I jestem właśnie tu, by powiedzieć ci, że po pierwsze - większość was twierdzi, że pragnie sukcesu. Ale nie pragnie go naprawdę, po prostu miło by wam było, jakbyście zaczęli go odnosić... Wolicie imprezę od smaku zwycięstwa, nie pragniecie tego tak, jak chcecie być ''fajni''. Większość z was wybiera sen ponad sukces! Wolicie sobie pospać niż spełniać swoje marzenia! I teraz właśnie jestem tu po to, by ci powiedzieć : Jeśli chcesz osiągnąć prawdziwy sukces, musisz być w stanie zrezygnować ze snu. Więc mówisz, że chcesz tego jak pragniesz kolejnego oddechu? To czas na pokaz! To czas testu, nadszedł czas by się sprawdzić, by sprawdzić swoja wolę walki, swoją wytrzymałość, CZAS BY SPRAWDZIĆ CZY MASZ OD TEGO SERCE, CZAS BY SPRAWDZIĆ NA ILE CIĘ STAĆ. Jestem dokładnie tu, gdize chcę być, bo zrozumiałem, że muszę włożyć wszystko co mam w swe marzenia. Muszę tym oddychać, muszę się tym żywić, to ma być moim snem. I dopóki nie dotrzesz do tego punktu, to nigdy w życiu nie odniesiesz sukcesu. Ale gdy już tam będziesz, to gwarantuję ci, że świat będzie leżał u twych stóp. Pracuj ciężko, a zyskasz wszystko, czego tylko pragniesz.'' - Eric Thomas




You may also like

Brak komentarzy: