Nie chce być idealna.

0 Comments
''Nie jestem ideałem, nigdy nie starałam się nim być. Nie odczuwam takiej potrzeby. Popełniłam wiele błędów, nadal to robię, jestem tylko człowiekiem. Moim zadaniem jest popełnianie błędów i wyciąganie z nich lekcji.''

Pomimo tego, że ludzie wiedzą, że popełnianie błędów jest naszą naturą, starają się robić wszystko by błędu nie popełnić. Dlaczego? 
Myślisz, że jeśli popełnisz błąd to nie będziesz idealny? Po co chcesz być idealny? Na świecie nie ma ludzi idealnych. Są tylko ludzie którzy według nas są idealni, dla nas. A tak naprawdę nie są. 
Tylko ten, kto nic nie robi, nie błądzi. Jeśli dokądś zmierzamy, na pewno nie raz się potkniemy, czasem upadniemy. A wtedy mamy wybór : albo leżeć i bez końca rozpamiętywać, że nam nie wyszło, albo podnieść się i potraktować porażkę jako bolesną, ale cenną lekcję. Życie bez porażek nie jest możliwe.

Jeśli obwiniasz się za popełnienie błędu, to zrozum że wszyscy Ci już wybaczyli, wszyscy o tym zapomnieli. Tylko nie Ty. Zadaj sobie pytanie czy w ogóle chcesz sobie wybaczyć, czy chcesz o tym zapomnieć. 


You may also like

Brak komentarzy: